شعار کمپین اتومبیل های ولکس واگن در آپریل ۲۰۱۴ این برداشت را به مخاطب خود میرساند که میبایست تمام ویژگی های محصول را از تمام زوایا نگاه کند تا به واقعیت پی ببرد. عکس بزرگی که خود نمایی میکند بیننده را به اشتباه میاندازد و سبب میشود در مورد واقعی بودن آن تردید کند. در مجموعه تبلیغات این کمپین چهار عکس با محور خطای دید به کار رفته و همه آنها با شعار اصلی مخاطب را به انتخاب درست دعوت میکند. «یک زاویه کافی نیست. ولکس واگن ۳۶۰ درجه» عکس های این مجموعه توسط استودیوی بفری گرفته شده. در تصاویر سعی شده نمونه های اتفاقی موجود در اینترنت که بینندگان با آنها آشنایی داشتند باز سازی شود. در این کمپین استفاده از اسلوگان مناسب در کنار عکس های خطای دید خروجی و بازخورد خوبی را برای ولکس واگن رقم زده است.
یک زاویه کافی نیست. نگاه ۳۶۰ درجه به ولکس واگن
شرکت تبلیغاتی: DDb بارسلونا، اسپانیا مدیر خلاقیت : خاویر ملندز، پدرو آنگراندز، پاگو کابررا مدیر هنری: آلدو فیریتو مدیر تجاری: گرکا لوزانو عکاس: استودیو بفری انتشار: آپریل ۲۰۱۴