هر محصول و یا خدماتی ویژگی ها و خصوصیاتی دارد. ایده پرداز بر آنها تاکید میکند و خلاقیت برای نمایش آن محصول یا خدمت به وجود میآید. اما همیشه چالشی جذاب وجود دارد. تبلیغ را چگونه تبلیغ کنیم؟ آیا نوشتن شماره تلفن یا آدرس سایت بر روی بیلبورد یا هر نوع رسانه ای که امکان عرضه آن را داریم صحیح است. در بازار پیچیده ی رسانه ها در ایران چگونه میبایست عمل کرد؟ آیا مشتری مجبور به انخاب یکی از آژانس و رسانه هاست؟ خلاقیت در نوع تبلیغات و یا استفاده درست از رسانه ها برای دریافت بیشترین مخاطب به امری حاشیه ای بدل شده است. بزرگترین بیلبورد، پر بیننده ترین بیلبورد، بیشترین زمان آگهی، پر بیننده ترین زمان پخش آگهی و نظیر این موضعات ، تنها تلاش ها برای بیشتر دیده شدن در صنعت تبلیغات ایران است. همچنین احترام به مخاطب، خلاقیت و هوشمندی برای دستیابی به مخاطبان اصلی و تاثیر مطلوب بر آنها موضوعاتی است که پیشتر فراموش شده اند. تلاش ها برای جذابیت نیز تنها همکاران را جذب میکند. تقلید های ساده برای این کار نیز برد کمی خواهد داشت. اما میتواند شروع فعالیت و ایده پردازی های خلاقانه باشد. تبلیغ هوشمندانه و جذاب یک آزانس رسانه دار برزیلی به نام اورانوس نمونه ای خلاقانه در معرفی خود تبلیغ است . کاری که وظیفه آن تبلیغ کار دیگران است. در این تبلیغ قسمت عمده یک محصول با صفحه ای پوشانده شده است و بر روی آن این شعار نقش بسته.
محصول شما ایگونه دیده میشود، وقتی که تبلیغ نمیکنید!
اورانوس با این تبلیغ علاوه بر ترغیب مشتریان برای تیلیغ محصولات و خدمات خود هوشمندی و خلاقیت خود را در استفاده از رسانه هایی که مالک آنهاست به رخ میکشد.
Advertising Agency: Revolution, Brazil Chief Creative Office: Emerson Braga Creative Director: Edson Rosa Copywriter: Emerson Braga Art Director: João Sousa Producers: Clarissa Mattos, Leila Santos منتظر مطالب بیشتر در مورد موضوع جذاب تبلیغ تبلیغ باشی